Wspieramy twórców startupów w poszukiwaniu inwestora
Zgoda na inwestycję przez VC najczęściej wymaga trakcji – nowych użytkowników, płatności, powtarzalnego modelu pozyskiwania ruchu oraz po prostu przychodu. Pomożemy Ci go osiągnąć metodami odpowiednimi dla startupów!
Poniższe usługi to coś w rodzaju kliniki dla startupów, trochę zaś warsztaty, a trochę znów współpraca w modelu agencyjnym. W efekcie zbudujemy wehikuł pozyskiwania klientów – podstawy niezbędnej do pozyskania inwestora
Przygotujemy skuteczne kampanie marketingowo-sprzedażowe, które pomogą osiągnąć Twojemu startupowi założone cele w ustalonym czasie. Wymyślimy główną koncepcję, zastanowimy się co będzie prawdziwym wabikiem dla Twojego klienta, następnie stworzymy odpowiednie hasła, wykonamy grafiki i landingi końcowe. Zanim uruchomimy daną kampanię skonfigurujemy i podepniemy adekwatne narzędzia, aby móc w czasie rzeczywistym kontrolować i optymalizować jej przebieg.
Aktywnie korzystasz dobroci web-marketingu? Doskonale! Prędzej czy później może okazać się jednak, że zwykłe “korzystanie” nie wystarczy aby zapewnić Ci stały napływ nowych klientów. Przyjrzymy się wszystkim prowadzonym działaniom marketingowym i wizerunkowym, podpowiemy Ci, co można zrobić lepiej, a jeśli zechcesz -zoptymalizujemy istniejące kampanie od A do Z.
Biznes który tworzysz powinien rozwijać się co najmniej tak samo dynamicznie, jak otaczające go rynek, branża i technologia. Jeśli Twój startup od dawna nie przechodził rewitalizacji, prawdopodobnie jest to jedna z przyczyn, dla której tracisz klientów lub nie zdobywasz satysfakcjonującej liczby nowych. Zajrzymy w duszę Twojego startupu i ustalimy, które obszary wymagają dopracowania, naprawy lub zmiany.
Jeśli aktualny wizerunek Twojej firmy już dawno przestał nadążać za tempem, w jakim firma się rozwija – pora na zmiany. Przygotujemy nowe, zgodne z duchem czasów grafiki i hasła dla Twojego startupu, aby były idealnym nośnikiem obranego przez Ciebie przekazu i skutecznie zdobywały kolejnych klientów.
Większość działań analitycznych, marketingowych i sprzedażowych startupów odbywa się za pośrednictwem internetu. Na rynku istnieją tysiące narzędzi, których odpowiedni dobór i powiązanie z prowadzonymi w firmie procesami pozwala nie tylko na uporządkowanie wielu informacji (zwłaszcza o odbiorcach i klientach naszej marki),ale przede wszystkim – na skuteczniejszą sprzedaż i mądrzejsze alokowanie kapitału, jakim dysponujesz. Pomożemy wybrać z gąszcza aplikacji, narzędzi i kanałów najlepsze dla Twojego startupu, podepniemy do zastanej infrastruktury i przeszkolimy Ciebie i Twój zespół z korzystania z nich w odpowiedni sposób.
Podpowiemy, z jakich technologii (w zakresie frameworków, baz danych, systemów cache, systemów przesyłu danych real-time, frontendu) i narzędzi (ContinuousIntegration, kontrola wersji, systemy ticketowe, statyczna analiza danych, monitorowanie infrastruktury, analityka, płatności) będzie najrozsądniej korzystać biorąc pod uwagę rozwój Twojego produktu. Pomożemy stworzyć lub rozbudować zespół deweloperski zarówno na poziomie teoretycznym (dobór ról i kompetencji) jak i praktycznym(zrekrutowanie członków zespołu). Wdrożymy najlepsze praktyki programistyczne (scrum, refaktoryzacja kodu, TDD, testowanie jednostkowe, Docker), przeprowadzimy audyt prac nad oprogramowaniem, prześledzimy poprawność UX-ów itp.
Psst! Chcesz wiedzieć więcej? W prawym dolnym rogu jest nasz czat! 😉
Mamy sprawdzoną formułę akceleracyjną. Najpierw weryfikujemy gdzie jesteście, co umiecie, z czym potrzebujecie pomocy, następnie tworzymy rekomendacje i wdrażamy je w Waszej infrastrukturze
Tak. Nasze startupy są z obszarów life-sciences, healthcare, SaaS, med-tech, industry 4.0, AI/ML, AR/VR, pharma, Enterprise Software i rozwijają innowacyjne technologie
Dominują u nas startupy z siedzibą oraz z założycielami w Polsce, jednak obsługujemy też projekty zagraniczne, w tym takie z zagranicznym kapitałem
Specjalizujemy się we wczesnym etapie życia firmy – rozumiemy zatem, że budżet reklamowy jest ograniczony, nie zawsze wiadomo co i komu sprzedajemy, i że „każdy zna się na marketingu” gdy wydaje pieniądze inwestora
Akceleracja dobrze wygląda w pitchu inwestycyjnym. Trakcja wygląda jeszcze lepiej. My do tej trakcji doprowadzamy, a inwestor w nią inwestuje. Jakieś pytania? 😉
Tak, choć tylko częściowo. Jeśli będziemy dla Ciebie szukać inwestora, to wszystkie ceny są automatycznie o 20% niższe.
Made in Wrocław, 2018. © Walk Hard