MODEL BIZNESOWY
Opracujemy skalowalny i atrakcyjny pod kątem inwestycyjnym
model biznesowy dla Twojego startupu.
Na czym chcecie zarabiać?
Stworzymy i wyczerpująco opiszemy dla Was skalowalny model biznesowy, który w prosty sposób wyjaśni co będziecie sprzedawać, kim będą klienci, oraz w jaki sposób będziecie generować przychód.
Wywiad i analiza
Ustalimy jaką Wasz startup tworzy wartość dla klientów, w jaki sposób zarabia oraz na czym opiera swoją konkurencyjność na rynku.
Adaptacja modelu
Dostosujemy Wasze założenia do realiów rynku inwestycyjnego, aby pomysł na biznes wpasował się w rynkowe pomysły na inwestycje.
Opracowanie BMC
Dodatkowo opracujemy składający się z dziewięciu kluczowych sekcji Business Model Canvas, który pozwala zaprezentować Wasz startup na jednej stronie A4.
Startup czarno na białym
Opracowany przez nas Model Biznesowy umożliwi Waszemu startupowi zwięzłe, czytelne i wyczerpujące przedstawienie światu mechanizmów operacyjnych biznesu.
Co uwzględniamy w Modelu Biznesowym?
Kto potrzebuje Waszego Modelu Biznesowego?
Jakie sekcje ma Business Model Canvas?
WSPARCIE INWESTYCYJNE
Nie sposób znaleźć inwestora bez profesjonalnej dokumentacji inwestycyjnej. Dowiedz się więcej w jaki sposób opracowujemy ją przed przystąpieniem do fundraisingu.
POZNAJ NASZ MODEL BIZNESOWY ABY OPRACOWAĆ WŁASNY
Psst! Chcesz wiedzieć więcej? W prawym dolnym rogu jest nasz czat!
Klienci
- Jakie korzyści oferuje Wasza firma dla klientów?
– Opracowanie materiałów inwestycyjnych
– Poszukiwanie Inwestora
– Marketing dla startupów - Dlaczego warto skorzystać z Waszych produktów/usług?
– Aby zdobyć Inwestora
– Aby przygotować profesjonalną prezentację inwnestycyjną
– Aby przygotować profesjonalny model biznesowy
– Aby przygotować profesjonalny model finansowy - Czy Wasze produkty/usługi są dostępne online?
– Tak - Jakie są koszty dla klientów?
– 5% kwoty inwestycji
– Stała kwota zależna od zakresu usług - Czy oferujecie jakieś programy lojalnościowe dla klientów?
– Powracający klienci mają stałe 5% zniżki na wszystko
Źródła przychodu
- Skąd pochodzą główne źródła dochodu dla firmy?
– Prowizje od pozyskanego kapitału
– Stała kwota za realizację usług - Czy oferujecie różne modele płatności?
– Przelew na konto
– Przelew po zakończonej inwestycji - Czy planujecie wprowadzenie nowych źródeł dochodu w przyszłości?
– Tak
Kluczowe zasoby
- Jakie kluczowe zasoby są niezbędne dla funkcjonowania firmy?
– Własna metoda fundraisingu
– Baza kontaktów z inwestorami
– Unikalne kompetencje zespołu zarządzającego: branding, finanse - Czy firma posiada unikalne zasoby, które stanowią przewagę konkurencyjną?
– Baza kontaktów
– Founderzy
– Własna metoda fundraisingowa - Czy firma planuje rozszerzenie posiadanych zasobów?
– Tak – chcemy demokratyzować dostęp do inwestorów
Partnerzy biznesowi
- Jakie są korzyści dla potencjalnych partnerów biznesowych?
– Dostęp do startupów – klientów
– Dostęp do startupów pod inwestycje - Jakie warunki współpracy oferujecie partnerom?
– Rozliczenia w modelu afiliacyjnym, tj. 20% wygenerowanego przychodu za polecenie
– Wysokiej jakości startupy przygotowane pod inwestycje kapitałowe - Czy firma otwarta jest na nowe partnerstwa i współpracę?
– Tak, w szczególności w zakresie budowania trakcji oraz lokalizacji startupów
Kanały dystrybucji
- Jakie kanały dystrybucji wykorzystujecie?
– WWW
– LinkedIn
– Facebook - Czy istnieją plany rozwijania nowych kanałów dystrybucji?
– Sekret 🙂 - Czy oferujecie także sprzedaż online?
– Tak
Kluczowe aktywności
- Jakie kluczowe aktywności są niezbędne do dostarczania propozycji wartości?
– Opracowanie dokumentacji inwestycyjnej
– Poszukiwanie Inwestora
– Rozwój bazy kontaktów
– Rozwój kompetencji z zakresu brandingu - Czy firma planuje wprowadzenie nowych kluczowych aktywności w przyszłości?
– Chcemy rozszerzyć zakres współpracy z partnerami o dodatkowe usługi IT - Czy istnieją kluczowe aktywności, które są outsourcowane?
– Nie. Całość usług realizowana jest in-house, zaś outsourcing to tylko rozszerzenie zakresu
Propozycja wartości
- Jakie problemy rozwiązuje Wasza propozycja wartości?
– Docieramy do Inwestorów
– Skutecznie komunikujemy Waszą propozycję wartości - Czym Wasza oferta różni się od konkurencji?
– Indywidualne podejście skoncentrowane na ścisłej współpracy z founderem
– Wykwalifikowany zespół - Dlaczego klienci powinni wybrać Wasze produkty/usługi?
– Potwierdzona skuteczność w pozyskiwaniu kapitału
– Potwierdzona, własna metoda przygotowania startupów do fundraisingu
Relacje z klientami
- Jak firma utrzymuje relacje z klientami?
– Newsletter
– Social Media
– Spotkania wspólnie z klientami - Czy dostępna jest obsługa klienta?
– Tak - Czy planujecie wprowadzenie dodatkowych usług wsparcia dla klientów?
– Ciągle rozszerzamy bazę contentu pomocowego i świadczymy wsparcie on-demand
Kluczowe partnerstwa
- Jakie kluczowe partnerstwa firma ma obecnie?
– Współpraca z instytucjami publicznymi
– Współpraca z inwestorami VC i PE w Polsce i za granicą
– Współpraca z agencjami marketingowymi - Dlaczego te partnerstwa są istotne dla sukcesu firmy?
– Kontakty umożliwiają znalezienie inwestora - Czy firma planuje nawiązywanie nowych kluczowych partnerstw?
– Tak. Ciągle rozszerzamy bazę kontaktów inwestorów o nowe podmioty
MODEL BIZNESOWY SKROJONY DLA TWOJEGO STARTUPU
Nie czekaj i już dziś wypełnij brief abyśmy mogli przedstawić Ci ofertę, która przyspieszy wzrost Twojej firmy