PITCH DECK
Opracujemy dla Ciebie pitch deck, który pomoże potencjalnym inwestorom
zrozumieć, czym firma się zajmuje i jakie ma cele biznesowe.
Prezentacje inwestycyjne dla startupów
Pitch deck to pierwsze wrażenie, które przedsiębiorca robi na potencjalnych inwestorach, dlatego ważne jest, aby był dobrze przygotowany i dopracowany.
Wyczerpujący wywiad
Zwykle startupy potrzebują ok. 2 dni roboczych, aby w wyczerpujący sposób odpowiedzieć na wymagane pytania. Szukamy dziury w całym aby inwestor nie miał czym Cię zaskoczyć.
Utworzenie szablonu
Po zebraniu odpowiedzi i kontrolnej telekonferencji przystępujemy do utworzenia szablonów dokumentów: prezentacji inwestycyjnej i teasera.
Opracowanie treści
Bazując na wywiadzie i szablonach, stosując storytelling, opracowujemy narrację zgodnie z którą to właśnie Twój startup zasługuje na inwestycję.
Zakres usług
Tworzymy prezentacje inwestycyjne, teasery inwestycyjne oraz pitch decki. Trzymamy się określonych schematów, które skutecznie przekonują inwestorów do inwestycji.
Opracowanie graficzne
Storytelling
Format
PITCH DECK
Pitch deck przekazuje kluczowe informacje o produkcie/usłudze, rynku docelowym, konkurencji, strategii marketingowej, modelu biznesowym i potrzebach finansowych. Pomaga to skoncentrować uwagę odbiorcy na istotnych aspektach przedsięwzięcia. Zawiera on mało tekstu i stanowi tło dla foundera, który prezentuje go w trakcie eventów lub na „demo day”.
PREZENTACJA INWESTYCYJNA
Prezentacja inwestycyjna to specjalnie przygotowana forma komunikacji, której celem jest przekonanie potencjalnych inwestorów do zainwestowania kapitału w konkretny projekt lub firmę. Jest to ważne narzędzie w procesie pozyskiwania finansowania, zwłaszcza dla startupów, przedsiębiorstw szukających rozwoju lub firm planujących emisję akcji. Podobna do pitch decka, prezentacja zawiera znacznie więcej treści i może wyczerpywać temat nawet bez udziału foundera w prezentacji.
TEASER INWESTYCYJNY
Teaser inwestycyjny to krótka prezentacja lub dokument mający na celu zwrócenie uwagi potencjalnych inwestorów i zaintrygowanie ich zainteresowaniem projektem lub firmą. Jest to „wprowadzenie” do startupu, które ma na celu zachęcenie inwestorów do spytania o więcej szczegółów. Może być używany na wczesnym etapie procesu pozyskiwania kapitału, zwłaszcza gdy chcesz przyciągnąć uwagę potencjalnych inwestorów, jeszcze przed prezentacją inwestycyjną.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Psst! Chcesz wiedzieć więcej? W prawym dolnym rogu jest nasz czat.
Jakie są różnice pomiędzy teaserem inwestycyjnym, a prezentacją inwestycyjną?
W jakim formacie otrzymamy prezentację inwestycyjną?
.PDF i na życzenie .AI. Nie opracowujemy prezentacji w formatach .ppt i .pptx.
Jakie są różnice pomiędzy pitch deckiem a prezentacją inwestycyjną?
Czy możemy prosić o poprawki w prezentacji po rozliczeniu usługi?
Jasne! Wszystko oczywiście w ramach zdrowego rozsądku.
Co powinna zawierać dobra prezentacja inwestycyjna?
Czy opracowujecie prezentacje w języku angielskim?
Tak. Wielu klientów prosi o opracowanie dokumentacji w dwóch językach równocześnie. Dodatkowe koszty są niewielkie, a znacznie rozszerza to zakres poszukiwania inwestorów.
NIE CZEKAJ
Napisz do nas, abyśmy mogli przedstawić Ci ofertę, która przyspieszy wzrost Twojej firmy.